неділю, 20 вересня 2015 р.

Спробуй відгадати!

1. Яке колесо не крутиться під час правого розвороту?
2. Це нежива істота, але в неї є 5 пальців.
3. Яке слово в словнику написано неправильно?
4. Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?
5. Якою рукою краще розмішувати чай?
6. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води  – і я помру. Хто я?
7. Хто ходить сидячи?
8. Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають.
9. Що намокає, поки сушить?
10. Що більше з неї береш, то більше стає … Що це?
11. Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися.
12. Йшов чоловік із дружиною, брат із сестрою і швагро із зятем. Скільки всіх?
13. Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю.
14. Що може подорожувати по світу, залишаючись в одному і тому ж кутку?
15. У якого слона немає хобота?
16. Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я?
17. Що завжди збільшується і ніколи не зменшується?
 Відповіді:

1. Запасне
2. Рукавичка
3. Неправильно
4. Одна
5. Найкраще ложечкою
6. Вогонь
7. Шахіст
8. Сніжинки
9. Рушник
10. Яма
11. Горизонт
12. Троє
13. Тінь
14. Поштова марка
15. У шахового
16. Будильник
17. Вік людини

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...