6 клас (мова)

*Українська мова-6-й клас-Онлайн ресурси



 Тема: Числівники кількісні та порядкові. Узгодження числівників з іменниками
За значенням і граматичними ознаками числівники поділяються на кількісні та порядкові.
Кількісні числівники означають число або кількість і відповідають на питання скільки?: три, одинадцять, тридцять чотири, п’ятеро, три сьомі.
Порядкові числівники означають порядок предметів при лічбі й відповідають на питання котрий? котра? котре? котрі?: третій, одинадцята, тридцять четверте, двадцяті.
Кількісні числівники змінюються за відмінками. Порядкові числівники змінюються за родами, числами та відмінками.

 Кількісні числівники поділяються на розряди:
§  власне кількіснічислівники або цілі числа (означають кількість предметів у цілих одиницях): дев’ять, вісімсот, п’ятнадцять;
§  дробовічислівники(означають кількість частин, виділених у складі цілого):  три четверті, чотири сьомих, півтора, півтораста;
§  збірні числівники(означають кількість предметів, яку сприймають як єдине неподільне ціле: троє, шестеро, десятеро;
§  неозначено-кількісні  числівники називають точно не визначену або приблизну кількість: багато, чимало, кілька.
  •  Зверніться до підручника параграф 55 сторінка 194-195. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ! ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!

  • Розгадайте ребуси (усно)
  • Смор1а                                                                     ВиЗмка
    Пі2л                                                                          мі100
    100лиця                                                                     ві3на
    При5                                                                           40а
              Ві7надцять
  • Перегляньте відео. ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!


  • Переглянь і запам'ятай, виконай тести онлайн ТУТ
  • Домашнє завдання:  параграф55 (ст.194-195), Вправа 458, вміти узгоджувати числівники з іменниками

 Тема:Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

  • Переглянь відеоурок


  • Домашнє завдання в кінці відео: знайдіть у підручнику тему "Числівник: загальне значення, чорфологічні ознаки, синтаксична роль"  та вмконайте 3 вправи (на вибір) на ваш розсуд

  •  Тема: Тести за темою "Прикметник"

    • Заповни на блозі тестову форму та натисни "Отправить"


     Тема "Написання прізвищ прикметникової форми"
    • Перегляньте відеоурок, виконайте запропоновані вправи та надішліть фото на поштову скриньку або на вайбер
    • Примітка: щоб виконати вправу 415 (з відео, яке ви щойно переглянули), натисніть на паузу, перепишіть. Нагадую завдання: вставити пропущені літери -е-, -и-, -є- та поставити слова в алфавітному порядку!
      Тема "Написання складних прикметників разом і через дефіс. Тренувальні вправи"
      *Повторити правило & 52 cт. 182
      * Зайди на сайт за посиланням тут, пройди онлан-тести "Правопис прикметників" (3 на вибір), записувати нічого не потрібно
      * Виконайте вправу 438 у зошиті. Відсилати сьогодні не потрібно


       Тема "Написання складних прикметників разом і через дефіс"

      * Повторити параграф 51
      *Виконати у зошиті Вправу 428
      *Опрацювати параграф 52 ст. 182
      * Перегляньте відео, запам'ятайте привила
      *Творче конструювання
      - Утворити словосполучення «прикметник + іменник». Пояснити правопис складних прикметників.
      (Багряний цвіт) листок, (гострий бік) каміння, (срібна вода) Дніпро, (Давня Русь) література, (приємний, святковий) подія, (шість пелюсток) квітка, (брунатний, сизий) вода, (легка атлетика) крос, (яскраве, синє) небо, (рожевий, бузковий) дим. 
      *Перейдіть за посиланням, зареєструйтеся, виконайте онлайн-тести:
      https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu...-2
      *Усі виконані завдання у зошиті сфотографувати та надіслати в групу##школа## 

       Тема: Написання -н- і -нн- у прикметниках

      *Опрацюй інтерактивну дошку, завдання виконай у зошиті

      Сделано на Padlet




      • Закріплюємо написання іменників ІІ відміни чоловічого роду з нульовим закінченням у родовому відмінку:

      ЄВГЕН ГУЦАЛО
      Ірина Жиленко


      В. Рутківський "Джури козака Швайки"

      • Літературна вікторина http://LearningApps.org/1833766
      • Встанови відповідність Характеристика образів твору В. Рутківського "Джури козака Швайки"  

      Урок позакласного читання "Вікно до собаки" Галина Ткачук (інтерактивна картинка)



      Вивчаємо "Іменник" (система завдань)

      Created with Padlet

      Календарно обрядові пісні

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...