10 клас (мова)

країнська мова-10-й клас-Онлайн ресурси

 Тема: Поділ дієслів на дієвідміни
  • Пригадай вивчене про дієвідміни ТУТ або ТУТ
  • Перегляньте відео та пригадайте праопис дієслів І та ІІ дієвідмін

  • Домашнє завдання: параграф 71 ст. 179, Вправа 508. 509. Сфотографуйте виконані вправи та надішліть зручним для вас способом

    . Тема: 
 Систематизуй, пригадай та виконай онлай-тести   з теми ТУТ
  • Зверніться до підручника - § 71, виконайте Вправу 507
  • Перегляньте таблицю, поповніть свої знання 

    Утворення способових форм дієслів

    Форма
    Спосіб творення
    Приклади
    Дійсний спосіб
    • теперішній час
    • минулий час
    • майбутній час:
    а) проста форма
    б) складена форма
    від основи теперішнього
    часу за допомогою осо-бових закінчень;
    від неозначеної форми дієслова, за допомогою суфіксів: -в-для чолові-чого роду,-л- жіночого та середнього;
    від дієслів доконаного виду та особових закін-чень (проста форма);
    від неозначеної форми дієслова недоконаного виду за допомогою осо-бових закінчень;
    поєднанням особових форм дієсловабути з інфінітивом дієслова;
    читають, читаю,
    читаєш, читає,
    читаємо, читаєте
    читав, читала,
    читало, читали
    прочитаю
    прочитаєш
    прочитає
    читатиму
    читатимеш
    читатиме
    буду читати
    будеш читати
    буде читати
    будемо читати
    будете читати
    будуть читати
    Умовний спосіб
    додаванням до форми минулого часу дійсного способу частки б(би);
    читав би
    читала б
    читало б
    Наказовий спосіб
    від основи теперішнього
    часу за допомогою особових закінчень наказового способу.
    читайте
    читаймо
    читай
    нехай(хай) читає(читають)

  •  Випишіть дієслова, визначте їх способи.
Я тебе чекала роки й роки,
Райдугу снувала з рукава.
На твої задумані мороки,
На твої огрознені слова.
Я б тобі схилилася на груди,
Замість терну розсівала мак,
Та мені зв’язали руки люди.
„Хай страждає” – кажуть, треба так.
І. Драч
  • Усі виконані завдання сфотографувати та надіслати зручним способом


 Тема: Дієслово як частина мови. Форми дієслова. перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова.Зворотні дієслова
  • Перегляньте відео та пригадайте форми дієслова


  • Відомості про перехідні та неперехідні дієслова можна пригадати ТУТ
  • Пригадайте відомості про "Активний та пасивний стан дієслова"


  • Переглянь відомості про "Зворотні дієслова"


  • Домашня робота: знайдіть параграф 70. Опрацюйте ст. 176, виконайте вправу 502


 Тема: Тестування за темою "Іменник. Займенник. Прикметник. Числівник"

  • Заповніть подану форму та натисніть "Отослать"


 Тема: Відгук про твір мистецтва


Відгук  текст, у якому наводиться оцінка прочитаного, почутого, побаченого, висловлено ставлення автора до твору мистецтва. Мовленнєве оформлення відгуку залежить від ситуації мовлення (адресата, мети).

Головна ознака відгуку  оцінність висловлювання.

Мета відгуку – передати особисті враження про прочитане, побачене, почуте.

Опорні фрази для відгуку:

твір цікавий тим, що …; дуже вразило...; особливо запам'ятався епізод (момент, місце); увагу привертає...; автор вдало (переконливо, яскраво, захоплююче)…; на жаль, шкода...; у творі піднімається проблема...; порушується питання...; стверджується...; основна думка розкривається...

План відгуку:

1. Зміст твору.

2. Актуальність тематики.

3. Творчий задум автора.

4. Критична оцінка твору:

    а) особливості композиції;

    б) сила впливу;

  в) майстерність автора у зображенні;

    г) мистецтво супроводу (слова, музика, зображення, виконання тощо).
5. Висновки автора відгуку.
Домашнє завдання: написати відгук на твір Ліни костенко "Любов Нансона"та надіслати на пошту nazarenko49sv@gmail.com або на вайбер за номером 0972293224

 Тема:  Написання заперечних, неозначених займенників

  • Запам'ятайте!
Неозначені займенники вказують на неозначену (невідому) особу, предмет, ознаку чи кількість (абихто, абищо, абиякий, дехто, дещо, деякий, дечий, декотрий, будь-хто, будь-що, будь-який, будь-чий, хто-небудь, що-небудь, який-небудь, чий-небудь, скільки-небудь, казна-хто, казна-що, казна-який, казна-скільки, хтось, щось, якийсь, чийсь, котрийсь, скількись).
Неозначені займенники мають ті ж морфологічні ознаки, що й питальні займенники, від яких вони утворюються.
З частками казна-, хтозна-, будь-, небудь- займенники пишуться через дефіс (казна-хто, хтозна-чий, будь-який, скільки-небудь), а з частками аби-, де-, -сь- разом (абиякий, дещо, хтось).
Якщо між часткою і займенником є прийменник, то всі три слова пишуться окремо (будь для кого, аби з ким, хтозна в чому).
Неозначені займенники відмінюються так, як питальні займенники, від яких вони утворилися
Разом
Пишемо неозначені займенники, утво­рені за допомогою часток аби-, де-, -сь, та заперечні займенники з часткою ні
абичий, дехто, когось, ніхто
Окремо
Якщо між займенником і часткою сто­їть прийменник
ні в чому, де з ким, будь у що
Через дефіс
Пишемо неозначені займенники, утво­рені за допомогою часток казна-, бозна-, хтозна-, будь-, -небудь
казна-хто, хтозна-який, будь-що, чий-небудь

  • Запам'ятайте! 
Заперечні займенники
Заперечні займенники вказують на відсутність особи, предмета, ознаки чи кількості (ніхто, ніщо, ніякий, нічий, ніскільки).
З часткою ні заперечні займенники пишуться разом. Проте якщо між часткою і займенником є прийменник, то всі три слова пишуться окремо (ні в якому, ні для чого, ні для кого).
Заперечні займенники відмінюються так, як і питальні займенники.

  • Виконайте вправу 458 (сфотографуйте та надішліть на електронну адресу nazarenko49sv@gmail.com до 16.03 - до 18.00 або на вайбер за номером 0972293224)

 Тема: Відмінювання займенників
*Перейдіть за посиланням,ознайомтеся з правилами, виконайте тестові завдання ТУТ


18 березня Тема: Своєрідність займенника як частини мови

* Перегляньте відео, згадайте, запам'ятайте!

* Ознайомтеся з параграфом 64

*Виконайте вправу 458 (не зрозумів, переглянь відеопідказку тут) - надсилати вправу не потрібно.

*Виконайте онлайн-тест за посиланням тут, зробіть скриншот результату та надішліть на електронну адресу nazarenko49sv@gmail.com до 16.03 - до 18.00 або на вайбер за номером 0972293224


 Тема: Особливості вживання іменників із числівниками

*Перейдіть за посиланням,  виконайте онлайн-тести
*Перегляньте відео, запам'ятайте вживання числівників з іменниками

*Виконати в зошиті завдання

Завдання: перекласти словосполучення українською мовою і записати.
Три недели, тридцать два килограмма, пятьдесят копе¬ек, четыре улицы, семь карандашей, двадцать пять городов, три подруги, девять тонн, сорок четыре метра, шестнадцать стульев, сто мнений, восемнадцать сел, двадцать восемь окон, десять дней.

Завдання: записати словосполучення, розкриваючи дужки. Придумати з ними речення.
Три дев’ятих (поверхня), одна четверта (груша), шість сьо¬мих (площа), п’ять десятих (відсоток), півтора (літра), дві тре¬ті (автобус).
*Опрацюйте параграф 69
* Виконайте вправу494
* Виконані завдання сфотографувати та надіслати на електронну адресу nazarenko49sv@gmail.com або на вайбер за номером 0972293224

 Тема "Числівник. Відмінювання числівника" Перегляньте відео Додаткова інформація тут

*Опрацюйте параграф 68, виконайте вправу 489 та 491. 
*Надішліть фото вправ на електронну адресу nazarenko49sv@gmail.com  або на вайбер за номером 0972293224


  • Закріплюємо образи повісті О.Кобилянської "Земля". Проходимо тестові завдання 
  • Морфемна і словотвірна структура слова (інфографіка)  
  • Фразеологізми – іскрометні скарби мовної образності 
  • О.Кобилянська (тести до творів "Людина", "Царівна")
  • Тести "Життєвий і творчий шлях О.Кобилянської" 
  • Українська драматургія і театр 70-90-х рр. ХІХ ст. (інтерактивна картинка)  
  • До 160-річчя від дня народження ВЕЛИКОГО КАМЕНЯРА (інтерактивна картинка)   
  • Все, що ви хочете знати про І.Я.Франка
  •  Узагальнюємо, закріплюємо творчість І.Франка


  • Немає коментарів:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...